HTML

Hardstyle Is My Style!

Ez a blog a Hardstyle-al valamint azon belül is, a shuffle ágával foglalkozik. Bulihírek, Találkozók, Infók, Ligák itt és most! :)

Almási and Darius shuffle

2009.02.09. 20:14 :: AbiZz

Minap kaptam a videót, drága darius barátomtól, lássuk hát:

Almásiról: höhö, a kettőnk története a förszt mítupnál kezdődik, hát itt még nagyban röhögtek rajtam, hogy mekkora low vagyok, dehát ez az idő talán már elmúlt :D... Almásiról tudni kell, hogy ha shuffol nem szabad az útjába állni (testi éppséged megörzési érdekében) mert hamarabb átmegy rajtad mint ahogy azt te észrevennéd. Amúgy a stílus jó, az én észrevételem szerintem kevesebbet kéne betenni, azokból a nagy running man-es lépésekből, mert így kicsit "futós" fílingje van.

Darius: szal darival egy suliba járok, jófej tag ő is ^^. Ahogy észrevettem talán most jobban rákattant a témára, egész sokat jár el gyaksizni. Ha lehet ez maradjon is így. A stílusa hasonló almásiéhoz, csak még kicsit lassabb, de ugyebár ez idővel kialakul. A kézmozgásra kellene még jobban ráfeküdni, és sokat gyaksizni, hogy a lépések szebbek legyenek.

Szóval hajrá mindkettőtöknek, jó gyakorlást!:)

4 komment

Címkék: shuffle darius almási

A bejegyzés trackback címe:

https://shuffle.blog.hu/api/trackback/id/tr28933203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darxus 2009.02.09. 20:50:33

Hmmm sztem elég jó mind 2 ^^ Én 2 hete se nyomom a shufflét(1 hét 4 nap) de nekem is sikerülgetnek dolgok nah így tovább fiúk .

Voda^^ 2009.02.09. 21:04:27

király lett a videó, grat 5*:P

eSc \' Whizz 2009.02.09. 21:31:31

Nah igen...a 2. meet upon Almásival ütköztem nagyokat XD

Spektor 2009.02.10. 10:30:11

jó lesz csak a második emberkénél pl az az egyik hiba hogy kapkodsz gyorsan akarod és a shuffod oda lépsz csak oldalra de jó lesz csak elsőnek inkább lassan de jól tanuld meg!! az elsőn látszik nem rég kezte de hajrá skacok..:)
süti beállítások módosítása