HTML

Hardstyle Is My Style!

Ez a blog a Hardstyle-al valamint azon belül is, a shuffle ágával foglalkozik. Bulihírek, Találkozók, Infók, Ligák itt és most! :)

Kis információ

2009.02.16. 23:30 :: AbiZz

Nos, úgy gondolom pár dolgot érdemes tudni rólam. Ennek az oldalnak a születése óta tevékenykedem itt, kisebb finomításokat végeztem el, hogy elérjük ezt a szintet. Nemrég ismerkedtem meg ennek a stílusú zenének csak a keménymagjával :) Sok videót, láttam és elmondok pár trükköt mivel is érhetitek el a tetszésemet. Tisztában vagyok, hogy nem könnyű megtanulni a táncot (én is próbálkozok kisebb-nagyobb sikerrel) ezért a technikát nem fogom leszólni csak, felhívom a figyelmet, hogy mit is kéne finomítani vagy máshogy csinálni. Persze több emberrel beszélem meg ezeket a videókat és annak a végeredményét közlöm veletek. De ami fontos, hogy igényesen legyen elkészítve. Mit is értek ezalatt? Tudom, hogy nem mindenkinek van kiváló kamerája ezért telefonnal veszi fel a minőség annyira nem fog dominálni, inkább hogy a végeredmény mi lesz. A zene ütemre mennyen, legyen egy eleje és vége a videónak ne csak „úgy” félbeszakadjon. Az igényes zene megválasztása. Legjobb, ha azt teszed be, amit hallgattál a videó közben. Még fontosnak tartom, hogy figyeljetek, ne legyen minden videótok alatt ugyan az a zene. Persze ezek csak szempontok, mindenki olyan videót készít, amilyet szeretne.

Még egy fontos dolog, ha nem ismersz videó szerkesztő programot, akkor nyugodtan írjatok kommentet szívesen tudok segíteni, hiszen ezen a téren is már van tapasztalatom. Bármilyen kérdést/kérést és tanácsot szívesen meghallgatok, írjatok nyugodtan.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://shuffle.blog.hu/api/trackback/id/tr94947671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyoze 2009.02.17. 00:02:18

Hali mindenki, az előző gondolatmenettel teljesen egyetértek. Legutóbbi videómat már ezen "elvek" alapján szerkeszettem, nos hát a végeredmény magáért beszél, de ezt inkább döntsétek el ti, s ha van kedvetek szóljatok hozzá nyugodtan javaslataitokkal, tanácsaitokkal!
Hamarosan elkészül egy új, már csak napok kérdése!

Gyoze 2009.02.17. 00:05:09

...csak egy szubjektí vélemény: nem túl előnyös ha tele van effektelve a videó, lassítások stb. ne essünk túlzásba, és fontosnak tartom, hogy ne legyen túl hosszú vagy unalmas, ha hosszú is akkor jó vágással nem válik majd unalmassá...

FoxCantShuffle 2009.02.17. 15:37:46

Nekem a sony vegassal kapcsolatban volna kérdésem. Kipróbáltam a 0.6-ot és a 0.7-et minden ok volt, de amikor be importáltam a videót, akkor csak hangja volt. Kép nuku. Miért van ez?
Előre is köszi! :)

L4S://FoX

AbiZz 2009.02.17. 20:42:26

Hello. Valoszinűleg rosszúl lett belerakva a codec program. Én 9.0a-t használok és minden rendben van vele. Próbáld meg azzal. Ha nem megy akkor vegyél fel msn-re és megírhatod hogy milyen verzió pontosan és esetleg, hogy honnan töltötted le mert akkor utánajárok hátha írtak ott valamit kommentbe.

FoxCantShuffle 2009.02.19. 15:27:06

@AbiZz: Nem tom miért mondtad, hogy vegyelek fel msn-re, amikor ezer éve fel vagy véve. :D
Am kösz a segítséget. De most más problémám akadt. Letöltöttem a 8.0 pro-t minden oks, csak az effektek hiányoznak belőle? Hová szökhettek? :D
Előre is köszi megint a segítséget.

AbiZz 2009.02.19. 18:02:43

Transitions-nál nézd meg elég sok minden van de mondom én 9.0 Platinumot használok de szerintem a két verzió között nincs akkora eltérés. Szerintem azért nem olyan sok ideje vettél fel:P Max. 1 hét.

FoxCantShuffle 2009.02.23. 17:02:10

Milyen 1 hét? :D Már a decemberi meetup előtt 1-2 héttel vettelek/vettél fel. xD
Amúgy kösz a helpet. :)

FoxCantShuffle 2009.02.24. 17:42:39

Ja télleg, te gondolom nem Abizz vagy. xD Sorry! :D
süti beállítások módosítása