HTML

Hardstyle Is My Style!

Ez a blog a Hardstyle-al valamint azon belül is, a shuffle ágával foglalkozik. Bulihírek, Találkozók, Infók, Ligák itt és most! :)

KSC tagokat keres

2009.02.19. 19:35 :: AbiZz

KSC - Komorói shuffle clubb tagokat keres

Szint: Kezdő szint
Megye: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye
MSN: dedi.17@hotmail.com és szaki.07@hotmail.com


 



Szóval, mit is akartam kiírni?
Ha te is kezdess shuffleros xD lenni, de nincs egy olyan társaság akivel tudnál gyakorolni akkor jelentkezz hozzájuk. (Előny ha közelvagy hozzájuk)

Elvárás:
Elvárjuk, hogy ha már 4-5 tagotok van kötelezően csináljatok 1 videót!! :)

3 komment

Címkék: shuffle csapat keres szabolcs hardstyle ksc

A bejegyzés trackback címe:

https://shuffle.blog.hu/api/trackback/id/tr94953415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darxus 2009.02.19. 19:40:31

hát eddig van vagy 3-4 tagunk de még csak én nyomom úgy ,hogy na azért már közelit shuffléhoz többi tagot én tanítom még :D másik 3 tagocska még a runningot tanulják de jelentkezzetek:D

Darxus 2009.02.19. 20:03:47

és még egy tagot vegyetek fel szaki.07@hotmail.com

Iron DC 2009.03.10. 00:00:07

Szevasztok, olvastam hogy kerestek tagokat itt Szabolcs megyébe. Én meg egy hawerom jelentkeznénk, ha lehet. msn: iron17@freemail.hu
Én már 4-5 hónapja táncolok, hawerom alig egy hónapja de már az alapok menek neki.
majd értesítsetek. Csá !
süti beállítások módosítása